PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy

  • 11. Data: 2004-09-16 16:09:58
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Tomasz 'motto' Motyliński] - 2004-09-16 15:51:

    >http://www.republika.pl/pl_rec_ksiazki/faq-nowe.htm
    l#12331
    >O tu np. jest :)

    Tu chyba łatwiej :) http://evil.pl/pip/OE.html

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\
    GG:2091615 // / (o o) // / peka1972(#)gazeta(.)pl // /
    // /-ooO-(_)-Ooo-// /----------------------------// /

  • 12. Data: 2004-09-16 18:46:14
    Temat: Re: OT, było: Re: Zmiana pracy
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-16, Marcin Wolcendorf <w...@f...polbox.pl> wrote:
    > Szczerze- to trochę przesadzają- MSZ całkowicie wystarczy, jeśli w
    > nagłówku będzie zapisane, _jakie_ jest kodowanie. Kłopot polega na tym,
    > że w większości przypadków _nie_jest_...
    Przepraszam, w którym miejscu przesadzają?
    W tym, że proszą o skonfigurowanie ISO-8859-2?
    W tym, że proszą o wysyłanie newsów jako TXT a nie HTML?
    W tym, że proszą o wysyłanie jako MIME a nie uuencode?

    No cóż, jak dla mnie to minimum, żeby korzystać z newsów w grupach pl.*
    nie wywołując przy tym irytacji lub zniecierpliwienia innych.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FUT warning.
    --