PracaGrupypl.praca.szukanaZlota rączka (Łódź)

  • 1. Data: 2002-01-11 16:30:48
    Temat: Zlota rączka (Łódź)
    Od: "news.chip.pl" <z...@s...ics.p.lodz.pl>

    Witam wszystkich !!!
    Jestem studentem (jeszcze przez miesiąc) dziennych studiów informatycznych.
    Znam w zadowaljącym stopniu ASP, PHP, HTML i CGI, SQL. Znamtakże większość
    popularnych programów graficznych. PhotoShop-a 6 Corel-a itd... Bardzo
    odbrze radzę sobie z popularnym Liux-em i administracją sieciami na nim
    opartych (także 2000 czy NT). Bardzo chętnie także mógłbym pracować jako
    serwisant. Kontakt z komputerami mam od 5 klasy szkoly podstawowej także....

    Odpowiedzi na s...@2...pl s...@k...chip.pl lub
    s...@l...wsinf.edu.pl. Dziekuje.!!!