PracaGrupypl.praca.szukanaZlecenie - "ubranie" skrpt w grafikęZlecenie - "ubranie" skrpt w grafikę
  • Data: 2005-05-20 23:11:13
    Temat: Zlecenie - "ubranie" skrpt w grafikę
    Od: "mik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam zlecenie dla osoby, która więcej niż dobrze zna się na "ubieraniu" od
    podstaw skryptu w grafikę, a także umie dokonać małych korekt w skrypcie
    opartym na php i MySQL.

    Podsumowując: Mam gotową, pociętą grafikę i skrypt - szukam osoby,
    która "ubierze" go w grafikę. Interesuje mnie wykonanie pracy jak najszybsze.

    Zastrzegam odpowiedź na wybrane oferty.

    Proszę o złoszenia na adres: p...@k...pl , w których chodź w minimalnym
    stopniu dana osoba będzie mogła przedstawić swoje refencje.

    pozdrawiam,
    mik
    p...@k...pl