PracaGrupypl.praca.dyskusjeZłamany Kodeks racy, a przedawnienie? › Złamany Kodeks racy, a przedawnienie?
  • Data: 2005-07-14 14:34:50
    Temat: Złamany Kodeks racy, a przedawnienie?
    Od: Rafał <t...@p...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, czy nie lepiej na pl.soc.prawo, ale ponieważ jest to ściśle
    związane z pracą, więc może spróbuję tutaj...
    Kilka lat temu, kierownik mojego działu, naruszył zdecydowanie KP,
    zmuszając mnie do odejścia z firmy, kiedy upomniałem się o wolne, po
    przepracowaniu znacznie dłuższego okresu czasu, niż przewidziano w KP.
    Kilka lat minęło... Jednak do dzisiaj pamiętam rozbicie psychiczne,
    jakie nastąpiło u mnie po tym fakcie...
    Stąd pytanie - po ilu latach przedawniają się wykroczenia w stosunku do
    pracownika względem KP?

    Pozdrawiam
    Rafał