PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zi-eM 2 kraków - opinie

  • 1. Data: 2005-06-21 18:28:26
    Temat: Zi-eM 2 kraków - opinie
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Witam grupę!
    Czy wiecie cos na temat firmy zi-em 2 z krakowa (www.zi-em.com.pl)? Ostatnio
    dość aktywnie poszukują nowych osób. Wiecie coś na temat atmosfery pracy,
    stosunków pracodawvca-pracownik, jak z pensjami i dodatkami?
    Słyszałam, że z firmy odszedł prawie cały zespół wdrożeniowców bo podobno nie
    mieli płaconego ZUS, prawda to?
    Dzieki
    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-06-22 08:25:47
    Temat: Re: Zi-eM 2 kraków - opinie
    Od: r...@v...pl

> [...]
    > stosunków pracodawvca-pracownik, jak z pensjami i dodatkami?
    > Słyszałam, że z firmy odszedł prawie cały zespół wdrożeniowców bo podobno nie

    Tak. Z ZUS'ami i odejsciem ludzi to prawda. Atmosfera w firmie ogolnie ok
    pozatym ze zaczynaja sie tam dziac rozne dziwne rzeczy.