PracaGrupypl.praca.dyskusjeZerwanie umowy o dzieloZerwanie umowy o dzielo
    From: "Marek Pszczolka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zerwanie umowy o dzielo
    Date: Thu, 16 May 2002 09:50:34 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@host114-102.datastar.pl

    Co mi grozi jesli zerwe umowe o dzielo? Mam umowe na 3 miesiace, platne co
    miesiac. Nie wzialem jeszcze zadnych pieniedzy, pracuje 3 tygodnie. Mam na
    oku inna prace, ktora bym mial zaczac tuz po mojej pierwszej wyplacie.
    Czy jesli odejde po wyplacie, to chyba bede ja musial oddac? Tylko czy nie
    grozi mi jeszcze jakies odszkodowanie?