PracaGrupypl.praca.dyskusjeZerwanie umowyZerwanie umowy
    From: "WILI" <m...@m...softax.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zerwanie umowy
    Date: Fri, 10 Oct 2003 10:18:34 +0200

    Chcialbym sie zwolnic z pracy bo dostalem nowa. Pracodawca nie wyplaca mi
    pensji i w zasadzie moglbym zerwac umowe z powodu nie wywiazywania sie z
    umowy. Ale nie chce tego robic bo nigdy nie wiadomo. Wiec rozmawialem z
    szefem ze chcialbym zerwac umowe na mocy porozumienia stron, ale oni sa
    cwani i czy mi czasem czegos nie odwala (bo np powiedzialem troche zapozno
    tydzien przed a obowiazywal mnie 2 tyg okres wypowiedzenia). Czy moga mi cos
    zrobic. Czy w kazdej chwili moge chciec zerwac umowe z przyczyn nie
    wywiazywania sie pracodawcy, czy powinienem zrobic to pisemnie. Wczesniej
    mowilem szefowi ze chce odejsc slownie czy to powinno wystarczyc. Czy po
    podpisaniu umowy na mocy porozumienia stron bede mial prawo sadzic sie z
    nimi za niewyplacone pensje??

    Pozdrawiam
    WILI