PracaGrupypl.praca.szukana › Zdecydowanie i od zaraz

  • 1. Data: 2004-02-03 09:06:13
    Temat: Zdecydowanie i od zaraz
    Od: "szukam pracy" <t...@N...waw.pl>

    Szukam pracy w branży komputerowo/internetowej

    Oczekiwania:
    - Rozsądne wynagrodzenie (min. 1200 zł/mc)
    - Praca stała lub na umowę - zlecenie (miesięczną - umowa o dzieło nie
    wchodzi w rachubę!)
    - Praca konkretna (nie na zasadzie dwóch - trzech poprawek i umawiania się
    "na telefon")
    - Pracodawca powinien wiedzieć czego chce i znać się mniej więcej na tym co
    robi i co chce osiągnąć.

    Umiejętności
    - Zdolność logicznego myślenia
    - Umiejętność czytania i rozumienia tekstu (angielskiego komputerowego też)
    - Pisania tekstów na każdy temat!
    - Spore umiejętności w zakresie tworzenia stron WWW
    - Spore umijętności w zakresie tworzenia zaawansowanych stron WWW (bazy
    danych, PHP, DHTML, ITP)

    Predyspozycje:
    - Umiejętność pracy - cichej, cierpliwej i skromnej, ale skutecznej

    Uwagi:
    - Jestem bardzo stary, mam 50 lat!, z czego ostatnie parenaście spędziłem
    przed komputerem...

    Jeżeli ktoś z Państwa spełnia powyższe warunki to proszę o pilny kontakt
    (pracę mogę zacząć choćby od jutra!)

    Z poważaniem
    Andrzej Turos, Warszawa, Mokotów
    -- tel. 844 29 66
    -- tel. 0 609170611
    -- email t...@N...waw.pl (prosze usunąć NOSPAM)
    -- GG: 3941473 od poniedziałku do piątku w godzinach 12-14
    -- TLEN: a...@N...pl od poniedziałku do piątku w godzinach
    12-14 (bez NOSPAM)

    Na życzenie wysyłam CV, ale tylko przy zainteresowaniu ze strony POWAŻNEGO
    pracodawcy!

    Andrzej Turos