PracaGrupypl.praca.oferowanaZdalna / www w ASP / zlecenieZdalna / www w ASP / zlecenie
  • Data: 2006-03-16 20:33:43
    Temat: Zdalna / www w ASP / zlecenie
    Od: "4Contact" <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma 4Contact

    zleci pilnie modyfikację witryny WWW napisanej w ASP (server MS IIS) oraz JAVA.

    Szukamy osoby posiadającej doświadczenie w tej dziedzinie. W celu dokonania
    modyfikacji konieczne będzie zainstalowanie IIS oraz MS SQL - potrzebna więc
    znajomość instalacji.

    Możliwa stała współpraca również przy innych, podobnych projektach.

    Oferty (krótkie CV i wykaz zrealizowanych projektów z linkami do stron www)

    z dołączona klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z
    dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833.

    prosimy przesłać na adres:
    praca(małpa)4contact.pl z tytułem "www ASP"

    4Contact
    "Systemy Zwiększające Efektywność"
    04-570 Warszawa, ul. Kościuszkowców 5
    www.4contact.pl