PracaGrupypl.praca.oferowanaZdalna / Programista PHP (Joomla)

  • 1. Data: 2006-05-11 16:39:25
    Temat: Zdalna / Programista PHP (Joomla)
    Od: Marcin Lisiecki <n...@p...pl>

    Witam,

    poszukuje osoby, ktora bedzie w stanie zedytowac dzialajacy pod Joomla
    komponent Mosetstree (http://www.mosets.com/tree) lub napisac wlasny do
    zarzadzania noclegowa baza adresowa, ktora bedzie czescia portalu
    portal-gorski.pl. Chyba, ze ktos mnie przekona do zmiany uzywanego CMSa
    :) Zalezy mi w duzym stopniu na zblizeniu tego elementu portalu do
    funkcjonalnosci takiej, jaka ma serwis http://e-nocleg.pl.

    Bedzie super, jesli mozesz pochwalic sie nastepujacymi elementami:

    * bardzo dobra znajomosc PHP
    * znajomosc CMS Joomla i umiejetnosc pisania komponentow
    * zmysl estetyczny

    Bardzo prosze osoby zainteresowane tym tematem o przeslanie:

    * informacji o znajomosci poszczegolnych technologii
    * propozycji funkcjonalnosci modulu
    * orientacyjnej wyceny modulu
    * linkow do wykonanych przez siebie prac

    Wynagrodzenie za przygotowanie modulu, termin wykonania pracy oraz
    szczegolowa funkcjonalnosc ustalimy przed rozpoczeciem prac.
    Wynagrodzenie jestem w stanie wyplacic na podstawie umowy o dzielo lub
    wystawionej przez Ciebie faktury. Wynagrodzenie, jesli takie bedzie
    Twoje zyczenie, moze byc platne w ustalonych ratach - kazda po
    zakonczeniu okreslonego zakresu prac lub tez calosciowo - po zakonczeniu
    przez Ciebie pracy nad calym modulem. Praca moze byc przez Ciebie
    wykonana zdalnie - interesuje mnie finalny wynik w ustalonym terminie, a
    nie Twoj czas i tryb pracy :)

    Z nadeslanych przez Was propozycji wybiore jedna, a z wybrana osoba
    podpisze umowe, w ktorej okreslimy wspolnie warunki wykonania zadania.

    Kontaktowy adres email znajdziesz na dole strony podanej w stopce.

    --

    Marcin Lisiecki
    http://galeria.portal-gorski.pl