PracaGrupypl.praca.oferowanaZdalna - Grafik WWW-Praktyka bezpłatna

  • 1. Data: 2004-07-12 18:27:01
    Temat: Zdalna - Grafik WWW-Praktyka bezpłatna
    Od: "Info Design" <c...@p...onet.pl>

    Firma Info Design działająca na rynku oprogramowania dla firm
    oferuje bezpłatną praktykę na stanowisku grafika komputerowego.
    Czas trwania praktyki 1 lub 2 miesiące

    Wymagania:
    - zmysł graficzny
    - umiejętność tworzenia grafiki komputerowej (strony WWW)
    - znajomość programów graficznych (Paint Shop Pro, GIMP lub Photoshop)
    - znajomość Macromedia Flash mile widziana

    Oferujemy:
    - możliwość podniesienia kwalifikacji
    - pracę w dowolnych godzinach (zdalnie)
    - pracę nad ciekawym projektem
    - po praktyce możliwość współpracy

    Aplikacje (CV i list motywacyjny)
    prosimy przesyłać na adres p...@i...pl

    Do dokumentów prosimy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    w następującej treści:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Info
    Design Systemy Informatyczne zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o
    ochronie danych osobowych (Dz. U. 133, poz. 883). Jednocześnie oświadczam, że
    dane zostały przesłane dobrowolnie oraz, że zostałem poinformowany o prawie
    wglądu do nich oraz do ich poprawiania."