PracaGrupypl.praca.szukanaZawansowana baza danych w Access 2003 na zamówienie

  • 1. Data: 2007-01-15 14:48:38
    Temat: Zawansowana baza danych w Access 2003 na zamówienie
    Od: "news.tpi.pl" <t...@i...pl>

    Witam!

    Stworzę na zamówienie zaawansowaną bazę danych w programie Access 2003.

    Jest to bardzo zaawansowany program w związku z czym niewiele osób potrafi z
    niego korzystać dlatego wychodzę Ci na przeciw z pomocą!

    Stworzę na zamównie bazę danych dla osób prywatnych, sklepów, magazynów,
    firm...

    Proszę pytać o szczegóły (jestem skory do negocjacji):

    GG: 8011202
    Email: t...@i...pl

    Ps. nie mam z góry określonych cen - wszystko zależy od stopnia
    zaawansowania danej bazy danych.
    --
    pozdrawiam