PracaGrupypl.praca.oferowanaZastępca Dyrektora Oddziału (Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk)

  • 1. Data: 2010-06-02 10:30:32
    Temat: Zastępca Dyrektora Oddziału (Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk)
    Od: Tarbonus <w...@t...pl>

    Tarbonus Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko:

    Zastępca Dyrektora Oddziału (Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk)

    Wymagania:

    wykształcenie wyższe - kierunkowe lub kursy podyplomowe z zakresu
    bezpieczeństwa i higieny pracy
    znajomość branży bhp
    zdolności organizacyjne i zarządzanie zespołem
    umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
    wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność nawiązywania
    kontaktów
    zdolności negocjacyjne i prezentacyjne
    dyspozycyjność
    Oferujemy:

    pracę w stabilnej firmie
    dobre warunki pracy
    możliwość rozwoju

    Lokalizacja:
    Warszawa, Wrocław, Poznań, Gdańsk

    Prześlij dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) z podaniem
    preferowanej lokalizacji na adres:
    e...@t...pl

    Wysłaną aplikację prosimy opatrzyć klauzulą: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z
    29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU nr 133, poz. 883)"