eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady biurowosciZasady biurowosci
  • Data: 2002-12-02 11:21:08
    Temat: Zasady biurowosci
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam !
    Potrzebuje pomocy w sprawie biurowego savoir vivre albo raczej w sprawie zasad
    biurowosci. Przeszujuje google w tym temacie ale niestety nici ! Chodzi mi o
    zasady pisania pism (w jakiej kolejnosci umieszczac adresatow Do Wiadomosci,
    itp) formy pism, sposoby składania dokumentow, kiedy zrobic akapit kiedy nie i
    inne tego typu rzeczy.
    Na pl.soc.savoir-vivre tez nie ma nic w temacie. Albo przynajmniej nie udalo mi
    sie odnaleźć.
    Pomozcie
    Z gory dzieki
    Norek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1