PracaGrupypl.praca.szukana › Zarządzanie projektem/zespołem

  • 1. Data: 2006-08-11 02:55:25
    Temat: Zarządzanie projektem/zespołem
    Od: "OS" <m...@p...onet.pl>

    O kandydacie:
    Doświadczenie zawodowe nabywane i szkolone w międzynarodowej korporacji oraz
    firmach państwowych/prywatnych.

    Intencja postu:
    W związku z planowanym rozwojem zawodowym szukam zatrudnienia na stanowisku
    pracy, nawiązującym do zarządzania projektem lub zespołem - departament IT lub
    pokrewny (możliwość rozważenia również innych propozycji).
    Miejsce pracy: Warszawa/okolice Warszawy (okolice Warszawy: stanowisko pracy
    uwzględniające użytkowanie, przez zatrudnioną osobę, samochodu służbowego).

    Adres e-mail: m...@p...onet.pl
    Curriculum Vitae przesyłam tylko i wyłącznie na adres firmowy (e-mail).