PracaGrupypl.praca.szukanaZarządzaj, zarabiaj, rozwijaj się pracując z domu

  • 1. Data: 2002-06-07 07:03:01
    Temat: Zarządzaj, zarabiaj, rozwijaj się pracując z domu
    Od: h...@h...pl

    Nareszcie niesamowita okazja dla każdego kto pragnie niezależności finansowej.
    Dla studentów, emerytów, niepełnosprawnych a także dla tych, którzy kochają swój
    zawód i będą w nim pracować, choć nie przynosi im to wystarczających dochodów.
    Nie zbudujesz kapitału pracując dla innych. Pracuj więc dodatkowo dla siebie i zostaw
    problem głodowych płac innym.
    Jeśli lubisz się uczyć i współpracować oraz komunikować się z ludźmi i znasz język
    obcy oraz masz dostęp do internetu to Twoja szansa zwielokratnia się. Proponuję Ci
    wspaniałe intelektualne wyzwanie. Jednocześnie masz ogromną szansę na budowanie
    stabilnie rosnącego strumienia dochodów w najszybciej rozwijającej się na świecie
    branży i nabycia umiejętności lidera międzynarodowego biznesu. Jeśli się natychmiast
    nie zdecydujesz to nie kontaktuj się ze mną. To nie dla Ciebie, gdyż zapewne wolisz
    poprzestać na czymś co nazywa się egzystencją przed czymś co ktoś śmiał nazwać
    emeryturą.
    P.S.
    H...@h...pl
    Klucze (zarobek, dochód, zarządzanie, praca, internet)

    (22) 7133167
    h...@h...pl
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-06-07 11:30:45
    Od: "E-marketing/Adv" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <h...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > P.S.
    > H...@h...pl
    > Klucze (zarobek, dochód, zarządzanie, praca, internet)

    Jezeli juz zamiescila tu Pani ten idiotyczny Post, to prosilbym, zeby
    chociaz nie obrazal on nikogo.
    Mam ciekwasze zajecie, niz latanie z jakimis pierdolami po sasiadach i
    znajomych i przy tym wcale nie czekam na emeryture.

    Pozdrawiam
    A.