PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Żarów => Kierowik ds. zastosowań technicznych (Technical Applicatio

  • 1. Data: 2021-09-30 16:15:04
    Temat: Żarów => Kierowik ds. zastosowań technicznych (Technical Applicatio
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym Klientem jest wiodący dostawcą inteligentnych i
    zrównoważonych rozwiązań dla dystrybucji energii cieplnej.
    Spełnia dzisiejsze potrzeby i potrzeby jutra. W związku z
    rozwojem centralnego zespołu IT z siedzibą w Holandii
    poszukiwana jest osoba na stanowisko:

    *****
    ***** Kierowik ds. zastosowań technicznych (Technical Application Mana
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Technicznie wsparcie obecnego krajobrazu aplikacji i interfejsu
    * Zapewnienie niezawodnej dostępności i wydajności aplikacji
    * Zarządzanie cyklem życia technicznego aplikacji biznesowych (Exact
    Globe, Exact Synergy, 1C, Elvy, platforma EDI itp.)
    * Współpraca z partnerami hostingowymi zleconych aplikacji SAAS
    (PIM, sklep internetowy, strona internetowa, pośrednik EDI itp.)
    * Wsparcie projektów i procesów z perspektywy IT
    * Wsparcie polskiego oddziału w optymalnym wykorzystaniu
    scentralizowanego środowiska informatycznego na poziomie
    technicznym i funkcjonalnym.
    * Integracja w zespole IT składającym się z Menadżera Grupy ICT,
    Menadżera Aplikacji oraz Inżyniera Systemów i przyczynianie
    się do optymalnego wykorzystania wszystkich dostępnych narzędzi
    IT przez użytkowników końcowych
    * Aktywna komunikacja z wewnętrznymi interesariuszami biznesowymi

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * 3-4 lata doświadczenia w środowisku biznesowym
    * Doświadczenie w zarządzaniu danymi technicznymi i raportowaniu
    (MS-SQL, SSRS, SSIS, MS-BI itp.)
    * Doświadczenie w pracy z systemami ERP, znajomość oprogramowania
    Exact to podstawa
    * Sprawdzone umiejętności zarządzania projektami: wykazana
    umiejętność jednoczesnego wykonywania różnych zadań
    * Silne umiejętności analityczne oraz dokładność w działaniu,
    niezależność i chęć przejęcia odpowiedzialności
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    * Chęć i otwartość na wyjazdy służbowe do Holandii (przez 3
    pierwsze miesiące)

    ***** Mile widziane:

    * Umiejętność porozumiewania się w języku niemieckim
    * Wyższe wykształcenie w dziedzinie IT

    ***** Proponujemy:

    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta sportowa
    * Elastyczna forma współpracy - do wyboru B2B + płatny urlop /
    Umowa o pracę
    * Profesjonalne szkolenia międzynarodowym zespole

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2109
    => => =>