PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki ludzi mających znaną twarz - Tomasz Lis

  • 11. Data: 2006-01-29 22:03:01
    Temat: Re: Zarobki ludzi mających znaną twarz - Tomasz Lis
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:vpcqt1lo3gjof63eilhrmif4oub4qjv0po@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Mam bardzo pozytywne odczucia jeśli chodzi o te seriale - jeśli
    > kandydatka na partnerkę ma coś wspólnego ;-) z tymi klanami, to włącza
    > mi się lampka pt. "spierdalaj chłopie!".
    Z własnego domu? A dokąd? Do takiego gdzie mi włączą "Klan" lub "Na dobre i
    na złe"?

    > W sumie to byłbym za zniesieniem owej, gdyby zarobki
    > prezesów i czlonków zarządu były powiązane z zyskiem netto (ewentualnie
    > zyskiem operacyjnym) spółki.
    Więc nie trzeba jej znosić tylko sensownie znowelizować.

    Jotte

  • 12. Data: 2006-01-29 22:40:46
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 29 Jan 2006 23:03:01 +0100, "Jotte" wrote:

    >Z własnego domu? A dokąd? Do takiego gdzie mi włączą "Klan" lub "Na dobre i
    >na złe"?

    Przecież predyspozycje partnerki można sprawdzić jeszcze przed
    wspólnym osiedleniem się i zawiązaniem hodowli potomstwa, a nie
    dopiero po, więc pretensje to tylko do siebie...
    Jednak z drugiej strony rozumiem problem, bo przez rok mieszkałem z
    trzema fankami tasiemców, echh... chociaż jednym z pozytywnych
    aspektów tegoż było uzyskanie dobrej oceny z przedmiotu na studiach o
    którym nie miałem pojęcia*.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 13. Data: 2006-01-29 22:48:52
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:9ufqt19877hsfa2q910ba1d3krfpkik80h@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > dobre i na złe"?
    > Przecież predyspozycje partnerki można sprawdzić jeszcze przed
    > wspólnym osiedleniem się i zawiązaniem hodowli potomstwa, a nie
    > dopiero po, więc pretensje to tylko do siebie...
    A nie przyszło Ci do głowy, że one (te predyspozycje czy raczej
    zainteresowania) się mogą zmieniać (wręcz degenerować) albo być doskonale
    maskowane? Masz wszak swoje lata...

    Jotte

  • 14. Data: 2006-01-30 09:03:19
    Od: "ron" <r...@g...com>

    > Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    > w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???

    No to wez ta panienke z poczty, kasjerke ze sklepu, faceta smazacego frytki w McD
    i kaz im zrobic i poprowadzic w tv program
    publistyczny/edukacyjny/rozrywkowy/jakikolwiek,
    ktory przyciagnie przed telewizory milion osob.
    Potem popatrz na efekty i bedziesz mial odpowiedz.

    ron

    --
    Niemiecki na Szostke! - www.6ka.pl/?a=6
    Jedyny w swoim rodzaju kurs niemieckiego online dla poczatkujacych.

  • 15. Data: 2006-01-30 13:49:11
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 29 Jan 2006 23:48:52 +0100, "Jotte" wrote:

    >A nie przyszło Ci do głowy, że one (te predyspozycje czy raczej
    >zainteresowania) się mogą zmieniać (wręcz degenerować)

    Chyba mi nie powiesz, że z Almodovara, czy Lyncha ludzie przerzucają
    się na Klan, a z Kochanowskiego na Masłowską?

    Poza tym warto mieć jakąś psiapsiółkę czy równiachą kuzynkę. Po
    odpowiednim szkoleniu jeszcze za młodu nie ma szans na zostanie
    zabawką jakiejś idiotki, a teksty w stylu "zostańmy przyjaciółmi" (mój
    ulubiony ;-)) powodują tylko głupi uśmiech.

    >albo być doskonale
    >maskowane?

    Jeśli maskowane tzn. że trafiło się na kobietę polującą. Taka każdym
    możliwym podstępem zaciągnie biednego mężczyznę przed ołtarz. Trzeba
    uważać ;-)

    >Masz wszak swoje lata...

    Jak pomyślę ile tysięcy odcinków "Mody na sukces" przegapiłem to
    zaczynam czuć się staro :-(

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 16. Data: 2006-01-30 14:14:19
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    leszek wrote:

    > doświadczeni prezenterzy zarabiają na ogół gdzieś 50 tys funtów. O różnicy
    > poziomów między BBC a TVN to można litościwie zapomnieć, każdy kto ma na

    Akurat Fakty za Lisa zdobyły sobie zasłużoną pozycję. Jako jedyny
    program informacyjny puściły materiał o "goleni" z Ukrainy. Obsada
    reporterska Lisowych Faktów pracuje teraz w pozostałych głownych
    dziennikach. Ciekawe dlaczego podkupiły ich inne stacje? Bo byli tacy tani?

    > kablu. np BBC World może bez kłopotów porównać. TVN więc bez skrupułów się
    > pozbyl pana Lisa przy pierwszym dogodnym pretekście, pewnie głównie z tego

    I nabył go Polsat nie zważając na ten powód? :>
    Szkoda, ze zawiść przez Ciebie przemawia.

    > powodu. Z drugiej strony TVN to przeciez kapitał prywatny, więc to wyłącznie
    > ich sprawa komu płacą, ile i za co. Kadra zarządzająca to pewnie tygodniowo
    > zarabia tyle, co pan Lis przez miesiąc.

    Zarobki Lisa w TVN - jak podała ostatnio GW - były podobno na poziomie
    prezesów.

    --
    Maciej Koziński
    http://maciej_kozinski.webpark.pl/

  • 17. Data: 2006-01-30 14:17:00
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    Bremse wrote:

    > Przyznam, że po lekturze "Co z tą Polską?" jakoś nie mam ochoty. No
    > ale jeśli zaręczysz swoją głową ;-) to może się skuszę.

    Zamiast "Co z tą Polską" poleciłbym "Polactwo" Ziemkiewicza. Co do Lisa
    to "Nie tylko fakty" są rewelacyjne. Ale nie ręczę za to nawet drugim
    śniadaniem, bo wiadomo - gusta różne są.

  • 18. Data: 2006-01-30 14:17:20
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    ron wrote:

> [...]
    publistyczny/edukacyjny/rozrywkowy/jakikolwiek,
    > ktory przyciagnie przed telewizory milion osob.
    > Potem popatrz na efekty i bedziesz mial odpowiedz.

    Big Brother? ;)

  • 19. Data: 2006-01-30 15:17:02
    Od: Ata <a...@w...pl>

    > Czy tacy ludzie jak Lis (ale też inni) dlatego żądają tyle kasy, że są
    > znani i ich twarz przyciąga widza, a co za tym idzie reklamodawców i zysk
    > dla stacji ?
    > Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    > w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???

    Ani ten Lis lepszy, ani gorszy od setek i tysiecy innych facetow w jego
    wieku i z jego wyksztalceniem. Po prostu znalazl sie we wlasciwym
    miejscu, we wlasciwym czasie. To najlepszy przepis na kariere, nie tylko
    w mediach...

  • 20. Data: 2006-01-30 15:50:35
    Od: mgl <m...@s...net>

    Ata wrote:
> [...]
    > wieku i z jego wyksztalceniem. Po prostu znalazl sie we wlasciwym
    > miejscu, we wlasciwym czasie. To najlepszy przepis na kariere, nie tylko

    można sobie w taki sposób tłumaczyć własne niepowodzenia, ale czy
    trzeba...? ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl