PracaGrupypl.praca.szukanaZarobilem 293$ (1100 Pln) w 30h. Chcecie tez?

  • 1. Data: 2004-02-10 14:35:24
    Temat: Zarobilem 293$ (1100 Pln) w 30h. Chcecie tez?
    Od: guma <g...@f...egospodarka.pl>

    Witam niektorzy z Was mnie pewnie wysmieja, ale co tam...
    Jestem studentem, moi rodzice zbankrutowali (Polskie realia:((( ) a ja
    zostalem bez grosza przy ... Zaczalem sie rozgladac za praca. No i
    znalazlem alternatywna:

    Kilka dni temu odebralem pierwsze 293$ (ponad 1100 PLN) za przegladanie
    reklamowek firm... Zarobilem to w ciagu trzydziestu kilku dni
    poswiecajac na to max 45 min dziennie (na poczatku przez pierwszy
    tydzien zanim sie nie obylem z tematem bylo to max 1,5h)

    Oczywiscie natrafilem w tym czasie na kilka firm(w 75% byly to firmy
    Polskie!)- oszustow (tak przepadlo moje wyklikane ponad 50$ :((( ),
    jednakze z 5 firmami (oczywiscie wszystkie z UE lub zza oceanu) sie
    wspolpracuje bez problemu!

    MIMO, ZE FIRMY SA ANGLOJEZYCZNE NIE TRZEBA ZNAC JEZYKA- PLACA ZA CZAS
    (od 20 do 60 sekund) KIEDY REKLAMA JEST WYSWIETLANA NA TWOIM KOMPIE!

    Jak macie dostep do netu, nie macie pracy (w tym pojebanym kraju o
    sensowna prace jest kurwa trudno), chcecie dorobic, nie boicie sie
    nowosci to dajcie znac na:
    g...@o...pl
    a pomoge wam, przesle materialy dot. tych stronek (trzeba zmienic
    charakter Polakow!- koniec z zawiscia!), opisy co i jak zrobic aby sie
    zalogowac, w jaki sposob ustalic formy platnosci, itd...

    Oczywiscie wszystko za darmo!

    pozdrawiam

    guma

    --