PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabianie w internecieZarabianie w internecie
  • Data: 2005-06-02 19:34:50
    Temat: Zarabianie w internecie
    Od: "robert" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie dotyczące zarabiania w internecie. Mam stronę www i np chciałbym
    na niej coś tam zarobić. Jest coś takiego jak kilkanie w płatne linki. Czy
    ktoś z was mi może coś więcej o tym powiedzieć? Przeglądałem kilka stron w
    internecie dotyczących zarabiania i wymagają tam podania danych. Trochę się
    tego obawiam i dlatego pytam. Chciałbym, aby stronka zarabiała na siebie.
    Pewnie są to grosze ale zawsze to coś. Proszę o jakąś podpowiedź. Dzięki

    pozdrawiam,
    robert