PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapytanie o Referencje od Pracodawcy.Zapytanie o Referencje od Pracodawcy.
  • Data: 2004-07-26 06:20:39
    Temat: Zapytanie o Referencje od Pracodawcy.
    Od: "Sylwester Incognito" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien Dobry.

    Czy ktos moze dac mi link ew. zapodac na maila jakies przykladowe referencje
    pracodawcy ?? Chcialbym uzyc ich do stworzenia wlasnych, ktore dam do
    podpisu ex-pracodawcom (z ktorymi zyje w doskonalej komitywie). Oczywiscie
    chodzi mi o zawzorowanie sie jedynie na formie w jakiej "moda" nakazuje je
    napisac :-)

    Moga byc w jezyku angielskim lub polskim. Z gory baaaardzo dziekuje osobom
    zyczliwym i chetnym przyniesc pomoc w potrzebie, trolom i cynicznym
    komentatorom z gory dziekuje za ich komentarze. Jesli bylo juz podobne
    zapytanie, to bardzo przepraszam za spam.

    Pozdrawiam serdecznie, Sylwek.