PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dobry jestem...Za dobry jestem...
  • Data: 2003-03-14 08:28:23
    Temat: Za dobry jestem...
    Od: "Larry" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Poradzcie mi co moglbym odpisac duzej zagranicznej firmie, do ktorej
    wyslalem swoje zgloszenie na stanowisko "Junior".
    Napisalem, ze mam 3 lata doswiadczenia w zawodzie, lecz takiego
    prawdziwego po ukonczeniu studiow to raptem 1,5 roku.
    Odpisano mi, ze mam zbyt duze doswiadczenie na to stanowisko :((((

    Wiaadomo, ze za granica czlowiek musi przylgnac do tamtejszych regul,
    opanowac jezykowe trudnosci itd, de facto jest wiec takim zoltodziobem
    na poczatku, moim zdaniem jednak bym pasowal.

    Czy wiercic im jeszcze dziure w brzuchu za ta praca, a jesli tak, to jakich
    argumentow uzyc? Nie bardzo wiem, czym kieruja sie firmy zatrudniajac
    "mlodych nieopierzonych". Pieniadze? Co jeszcze?

    Pozdro
    Larry