PracaGrupypl.praca.szukana › ~~ ZDALNEJ SZUKAM -ADMINISTRATOR- ~~

  • 1. Data: 2005-05-25 15:04:25
    Temat: ~~ ZDALNEJ SZUKAM -ADMINISTRATOR- ~~
    Od: "Piotr Załęczny" <p...@s...us>

    Doświadczony "użytkownik" i administrator systemów Linuks szuka pracy w
    charakterze: Administrator Linux / LAN

    Moje doświadczenie opiera się na:
    ~ administracji niewielką siecią osiedlową (Linux Slackware);
    ~ obsługą i konfiguracją:
    ~ serwera ftp (proftpd)
    ~ serwera poczty (imap, pop, smtp)
    ~ serwera www (httpd -> Apache)
    ~ Obsługa domen (bind)
    ~ administracja własnym systemem;

    Co wynika z powyższych informacji, nie jest mi obca budowa i
    administracja sieciami LAN oraz
    administracja usługami na takim serwisie.

    Moje doswiadczenie:
    Jestem administratorem 3 sieci prywatnych w Świdnicy, kazda to około 65
    użytkowników.
    Servery to Linux Slackware.
    Administruje od okolo 3 lat.

    Mam stały dostę do internetu (łącze dsl 2Mb/s)

    --
    Piotr Załęczny