PracaGrupypl.praca.szukanaZACHODNIOPOMORSKIE-NAUCZYCIEL KLAS I-III i przedszkola

  • 1. Data: 2004-06-14 15:49:39
    Temat: ZACHODNIOPOMORSKIE-NAUCZYCIEL KLAS I-III i przedszkola
    Od: "Róża...@w...pl" <c...@w...pl>

    Mam 26 lat .Skończyłam pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną .Roczny staż
    w szkole podstawowej i 6 miesięczny staż w kulturze .Jestem osobą
    kompetentną, kreatywną, komunikatywną , dyspozycyjną .Mam ukończonych wiele
    kursów związanych z pracą w szkole.Posiadam prawo jazdy kat.B.Dobra
    znajomość obsługi komputerów. Dojazd do pracy nie stanowi dla mnie problemu.