PracaGrupypl.praca.szukanaZ wyższym wykształceniem, pilnie poszukuję pracy !!!

  • 1. Data: 2005-03-02 11:27:07
    Temat: Z wyższym wykształceniem, pilnie poszukuję pracy !!!
    Od: "Andrzej Ś." <a...@i...pl>

    Imię i nazwisko: Andrzej Ślaski
    Telefon: 0 508 466 538
    E-mail: a...@i...pl

    WYKSZTAŁCENIE
    1999 - 2004 Studia na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu
    Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Kierunek: matematyka. Specjalność:
    informatyczna. Praca magisterska obroniona na ocenę dobrą.
    1995 - 1999 XIII Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego w Morągu.
    Profil klasy: ogólny.

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
    W wakacje i w wolnym czasie praca w rodzinnym biznesie:
    Nazwa firmy: Firma handlowo-usługowa Janina Ślaska.
    Stanowisko: Sprzedawca, dostawca.
    Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów firmy, praca w dziale zaopatrzenia.
    Zdobyte doświadczenie: Sprzedaż bezpośrednia, kontakt z Klientem.

    Od 04.2004r. do 10.2004r. praca w:
    Nazwa firmy: DS-MAX Polska.
    Stanowisko: Przedstawiciel handlowy.
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie kontaktów z Klientami, pozyskiwanie nowych
    Klientów, sprzedaż produktów firmy.
    Zdobyte doświadczenie: Sprzedaż bezpośrednia, kontakt z Klientem.

    Od 11.2004r do chwili obecnej, praca w:
    Nazwa firmy: NETIA S.A.
    Stanowisko: Autoryzowany przedstawiciel biznesowy, doradca Klienta.
    Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów firmy, utrzymywanie kontaktów z
    Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów, doradztwo w zakresie usług
    telekomunikacyjnych.
    Zdobyte doświadczenie: Kontakt z Klientem, sprzedaż bezpośrednia.

    W czasie studiów udzielałem korepetycji z matematyki.

    ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH
    Środowisko Windows, Pakiet Ms Office (Word, Excel, Access, Power Point) -
    znajomość bardzo dobra.
    Turbo Pascal 7, Delphi 6, Corel Draw, Photoshop 5.0 - znajomość podstawowa.
    Umiejętne posługiwanie się internetem, jak również programami do poczty
    elektronicznej.

    ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH
    Język angielski - znajomość średnia.
    Język niemiecki - znajomość podstawowa.

    DODATKOWE KWALIFIKACJE
    Prawo jazdy posiadane od 1997r. Ciągła praktyka.

    ZAINTERESOWANIA I HOBBY
    Piłka nożna, siatkówka, komputery.

    --

    Andrzej Ślaski
    tel. dom.: (089) 757-44-96

  • 2. Data: 2005-03-02 11:44:43
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2005 12:27:07 +0100, Andrzej Ś. <a...@i...pl>
    napisał:

    > Imi? i nazwisko: Andrzej ?laski
    > Telefon: 0 508 466 538
    > E-mail: a...@i...pl

    o2 skasowało konto? :)

    > WYKSZTA?CENIE
    > 1999 - 2004 Studia na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu
    > Warmi?sko-Mazurskiego w Olsztynie. Kierunek: matematyka. Specjalno?ae:
    > informatyczna.

    Informatyczna. A o czymś takim jak deklaracja charsetu w nagłówkach posta
    słyszałeś?

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)