PracaGrupypl.praca.szukanaZ A J R Z Y J !

  • 1. Data: 2003-10-28 00:37:33
    Temat: Z A J R Z Y J !
    Od: "EM" <m...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy, posiadam wykształcenie wyższe zawodowe (licencjat
    administracji), obecnie zdobywam uprawnienia nauczycielskie.

    Jestem osobą komunikatywną, otwartą, logicznie myślącą, szybko przystosowującą
    się do nowych warunków.

    Mam w stopniu bardzo dobrym opanowane programy komputerowe, zarówno te
    podstawowe jak specjalistyczne, również Internet.

    Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie.

    Maszynopisanie (200 znaków na minutę).

    Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

    Interesuje mnie praca w okolicach Bytomia, Tarnowskich Gór, Chorzowa, Katowic.

    Nie akwizycja, towarzyskie oraz praca przez Internet.