PracaGrupypl.praca.szukanaWyszukiwarka zdjec po haslach off-line - zleceWyszukiwarka zdjec po haslach off-line - zlece
    From: "MSH" <M...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.bazy-danych,pl.comp.lang.javascript,pl.comp.lang.php,pl.comp.prog
    ramming,pl.comp.www,pl.praca.szukana
    Subject: Wyszukiwarka zdjec po haslach off-line - zlece
    Date: Mon, 14 Mar 2005 19:44:55 +0100

    Witam.
    Mam problem, ktorego nie moge rozwiazac, a mianowice, probuje przygotowac
    szablon galerii zdjec oparty o technologie internetowe (html, css,
    php/mysql) pozwalajacy na wygenerowanie galerii zdjec, ktora finalnie
    znajdzie sie na plytce dvd.

    Jednym z pomyslow jest napisanie bazy mysql i podpiecie jej w php,
    wygenerowanie dynamicznie galerii (serwer po win32) i zgranie calej
    zawartosci (np. teleportem pro) na cd.

    Glownie zalozenia bazy to:

    1. Calosc oparta o identyczny szablon graficzny 3 wiersze na 7 kolumn zdjec
    2. Mozliwosc dodanie nieograniczonej liczba zdjec pogrupowanych kategoriami,
    wyszukiwanych po slowach kluczowych oraz po indexie, kazde zdjecie jest
    przypisane do kategorii oraz posiada swoje slowa kluczowe
    3. Mechanizm zmiany rozmiaru zdjec;
    4. Tworzenie struktury katalogow/plikow na serwerze/dysku wedlug
    okreslonych zalozen;
    5. Optymalny/wydajny mechaniz wprowadzania (skalowania) zdjec
    6. Zgodnosc z IE 6 +
    7. Gwarancja działania off-line z plyty DVD

    Mam nadzieje, ze jest to wykonalne? Zakładam inne rozwiazania/propozycje?

    Taki mam kasek do schrupania, jezeli jest ktos sklonny pomoc mi w realizacji
    modułow za rozsadne pieniadze to prosze o kontakt w celu uzyskanie bardziej
    szczeglowych danych i omówienia szczegolow

    m...@N...interia.pl