PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyslalem CV

  • 11. Data: 2003-08-31 05:36:48
    Temat: Re: Wyslalem CV
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bioeo2$1rbb$1@arrakis.solutions.net.pl...

    > Proponuję zadzwonić. Chodzi o to, że składanie aplikacji jest to
    oferowanie.
    <CIACH>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, firma sie odezwala :-)

    Pozdr

  • 12. Data: 2003-08-31 10:25:51
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisal w wiadomosci

    > No, ale to juz twoj problem, jak wysylasz na oslep do niewiadomo ilu
    > firm...

    Nina....."nie tym tonem"........
    Jak nie wiesz, to sie zapytaj a nie diagnozuj w ciemno, z "lekka nutka
    dekadencji" (kto w Polsce to zna ten tekst ) i wyzszosci.
    Akurat w moim przypadku dotyczy to wyslania odpowiedzi na ogloszenia
    dotyczace konkretnych, choc roznorodnych stanowisk, na ktorych moglbym
    pracowac z moimi kwalifikacjami, na ktore dane firmy roznorodnych zreszta
    branz, aktualnie poszukuja pracownikow.

    > chociaz z drugiej strony jak masz taka taktyke i ci wszystko jedno,
    > gdzie wysylasz i gdzie bedziesz pracowac, to po co ci akurat nazwa
    > firmy? czy to cos zmienia?

    "Taktyke" to juz przedstawilem powyzej. Nie jest to takie wysylanie na
    oslep, jak sugerowalas. Natomiast o nazwie firmy wspominalem juz wczesniej w
    kontekscie takim, ze nazwa malej firmy, do ktorej wysylalo sie aplikacje
    miesiac czy dwa wczesniej, lub inaczej ujmujac 15-20 aplikacji wstecz, i
    odpowiedzi od ktorej juz nie oczekujesz, stanowi w przypadku rozmowy
    telefonicznej inicjowanej przez danego pracodawce (a wiec nie masz czasu aby
    przygotowac sie do rozmowy), zbyt mala informacje, zeby z miejsca skojarzyc
    rodzaj oferty na ktora sie odpowiedzialo. Jesli zglaszasz sie wylacznie na
    jednolite stanowiska typu "administrator AS/400" (nie mowie akurat o sobie)
    , nie masz takich chwil ustalania, o jaka prace chodzi. Natomiast jesli
    Twoje spektrum zainteresowan praca jest szersze, i obejmuje szerszy
    wachlarz stanowisk, sama nazwa nieznanej firmy daje zbyt malo informacji do
    pokierowania rozmowa. Podobna sytuacja moze tez zachodzic, jesli wyslalo sie
    dokumenty w odpowiedzi na ogloszenie w ktorym podano jedynie numer
    referencyjny, bez danych firmy poszukujacej pracownika, z tym, ze w takim
    przypadku rekrutujacy raczej w pierwszych slowach podaja o jakie stanowisko
    chodzi.
    Nie jest to jakis istotny problem, nie mam klopotow z wybadaniem w paru
    zdaniach ewentualnego "kandydata na pracodawce" i przejsciem do konkretow
    zwiazanych z moimi predyspozycjami do danego stanowiska i terminem rozmowy
    osobistej.
    Rozpisalem sie , poniewaz mam wrazenie, ze nie za bardzo orientowalas sie o
    co chodzi, co prawdopodobnie wynika i z innego bardziej jednolitego rodzaju
    pracy jakiej poszukujesz (albo juz znalazlas?...nie chwalisz sie na grupie),
    oraz innego rynku pracy z ktorym masz do czynienia.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##