PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy o pracę (pytanie o terminy)Wypowiedzenie umowy o pracę (pytanie o terminy)
    From: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie umowy o pracę (pytanie o terminy)
    Date: Tue, 17 Feb 2004 21:30:14 +0100

    Witam,
    Sorry że pytanie na wciąż powtarzający się temat ale tego co mnie interesuję
    nie mogę znaleźć w dotychczasowych wiadomościach. Otóż słyszałem kiedyś że
    okresu wypowiedzenia nie można liczyć dowolnie (czyli np. składam 17 lutego
    wypowiedzenie i 17 marca umowa przestaje obowiązywać) tylko muszą to być
    pełne miesiące (albo tygodnie?). Możecie mi dokładniej wyjaśnić jak to
    jest?

    pozdrawiam
    Piotr