PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie prcownika, a urlop na szukanie pracy. › Wypowiedzenie prcownika, a urlop na szukanie pracy.
    From: f...@g...ias.wat.waw.pl (daniel filipecki)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie prcownika, a urlop na szukanie pracy.
    Date: 11 Feb 02 10:45:47 GMT
    Sender: f...@g...ias.wat.waw.pl

    Czesc.
    Mam pytanie dotyczace urlopu na szukanie pracy. Rozwiazalem umowe o prace,
    wypowiadajac ja (po ok. 14 miesiacach pracy). W umowie mialem zawarta klauzule,
    ze przysluguje mi dwutygodniwy okres wypowiedzenia i okres ten wlasnie dzis sie
    zaczal. Interesuje mnie, czy w takim przypadku przysluguje mi urlop na szukanie
    pracy? Jesli tak, to z jakiego przepisu to wynika, i jaka jest dlugosc tego
    urlopu.
    Szukalem troche, ale nie moge znalezc, czy urlop ten przysluguje tylko jesli
    umowe wypowie pracodwaca, czy w obu przypadkach, po za tym, nie jestem pewien,
    czy nie przysluguje dopiero w przypadku miesiecznego okresu wypowiedzenia.
    Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    PS Jesli mozna, prosilbym o przesylanie kopii ew. odpowiedzi na priva, bo czytam
    newsy z mirrora w pracy, i czasem posty pojawiaja sie na nim z b. duzym
    opoznieniem.
    --
    Daniel Filipecki ,'"'\ ________