PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie i urlopWypowiedzenie i urlop
    From: "Puszka" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie i urlop
    Date: Fri, 16 Jun 2006 23:03:28 +0200

    Witam
    Dostalem oferte pracy ktora by mnie satysfakcjonowała.
    Jest jednak pare rzeczy o ktore musze Was spytac.
    Umowa o prace jest od dnia 15 lipca.
    Obowiazuje mnie 1 miesiac wypowiedzenia - czyli caly miesiac to od 1 do 31
    lipca.
    Mam jednak nie wykozystany caly urlop jaki mi przysługuje (rocznie 26 dni).
    Biorac urlop moglbym podjac prace zgodnie z nowa umowa

    Czy pracodawca moze mi odmowic udzielenia urlopu??

    Czy za miesiac lipiec (wypowiedzenie) również przysługuje mi urlop??

    Pozdrawiam

    Puszka