PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie czy porozumienie stron › Wypowiedzenie czy porozumienie stron
    From: "lim" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie czy porozumienie stron
    Date: Wed, 30 Nov 2005 17:51:37 +0100

    Witam serdecznie.
    Firma w której pracuję likwiduje się i straciłem pracę. Dostałem propozycję
    rozwiązania umowy za porozumieniem stron lub za wypowiedzenie ze względu za
    niewyrabianie planów sprzedażowych.
    Moje pytanie brzmi co jest dla mnie korzystniejsze? Jak za porozumieniem to
    nie mam przez 3 miesiące zasiłku, a jak wypowiedzenie to nieładnie w
    papierach wygląda.

    Moje drugie pytanie . Mam miesięczny okres wypowiedzenia i pracuję do 31,12,
    czy jak 27,12 zachoruje a firma się wyrejestruje czy dostane coś od ZUSu?

    Proszę o konstruktywne odpowiedzi, sytuacja jest dla mnie w tej chwili
    dramatyczna
    Z góry dziękuje i pozdrawiam

    KaM