PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie a urlop.Wypowiedzenie a urlop.
  • Data: 2002-09-12 07:41:08
    Temat: Wypowiedzenie a urlop.
    Od: "Wojciech Korgól" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    No i stalo sie.
    Moja zona zostala zwolniona z pracy z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia.
    Okres wypowiedzenia konczy sie 31 grudnia. Jak dotad ma niewybrane 17 dni
    urlopu wypoczynkowego za biezacy rok. Czy pracodawca ma prawo zmusic ja do
    wybrania tego urlopu? Czy ona nie ma obowiazku wybrania tego urlopu do konca
    roku, bo jesli nie to jej przepadnie?
    Chodzi oczywiscie o to aby pracodawca wyplacil ekwiwalent za urlop. Zawsze to
    jakis dodatkowy grosz na "chude dni".
    Jest to zwolnienie z powodu likwidacji zakladu pracy, jesli ma to jakies
    znaczenie.

    Pozdrawiam i dzieki za wszelkie info,

    Wojtek