PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie szkoleniowca

  • 1. Data: 2005-04-20 10:16:35
    Temat: Wynagrodzenie szkoleniowca
    Od: Michał Kowalczuk <s...@b...eu.org>

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć o zarobki szkoleniowca (praca w firmie zajmującej się
    działalnością szkoleniową). Mam ofertę pracy, lecz nie wiem jakie
    wynagrodzenie negocjować. Co do samych szkoleń, to generalnie chodzi o kursy
    komputerowe (Word, Excel, Access, sieci komputerowe, Linux, programowanie,
    grafika komputerowa itp.). Najbardziej interesowała by mnie płaca osoby
    zajmującej się szkoleniem w zakresie sieci komputerowych (od strony
    użytkownika). Mam spore doświadczenie w temacie sieci, niestety na razie nie
    udokumentowane żadnymi certyfikatami/szkoleniami (samouk). Nie mam niestety
    doświadczenia jako szkoleniowiec (a tym samym rozpoznania w temacie płac).
    Chodzi o firmę z Trójmiasta, gdyby ktoś się orientował ile powinienem zawołać
    za "godzinę lekcyjną" (45 min.) prowadzenia zajęć, byłbym wdzięczny.

    --
    _ <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
    ( ` <= GG#2113900 => <===== There are 10 types of people in the world: ======>

  • 2. Data: 2005-04-20 10:30:07
    Temat: Re: Wynagrodzenie szkoleniowca
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Kowalczuk" <s...@b...eu.org> napisał w wiadomości
    .pl...
    > Witam,
    > chciałbym się dowiedzieć o zarobki szkoleniowca (praca w firmie zajmującej
    się
    > działalnością szkoleniową).
    [....]
    ile powinienem zawołać
    > za "godzinę lekcyjną" (45 min.) prowadzenia zajęć, byłbym wdzięczny.

    Zasadnicze pytania:
    1. Klient docelowy - PUP-y, firmy, budżetówka, instytucje, szkoły etc. ??
    2. Forma współpracy - umowa o dzieło, fv, etat?
    3. Charakter szkolenia - jako "dodatek" - help desk do sprzedanego przez
    firmę produktu?, jako szkolenie wewnętrzne dla pracowników firmy, jako
    szkolenie otwarte dla róznych firm - klientów, jako szkolenie szyte na miarę
    dla określonego klienta?
    4. Zasięg szkoleń (max. odległość od domu).

    Zapraszam na priv: m...@g...pl to pogadamy. Tak się składa, że
    kieruję trenerami w firmie i negocjuję stawki.

    pozdrawiam
    Maciek

  • 3. Data: 2005-04-21 16:02:08
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

> [...]

    zawołać
    > za "godzinę lekcyjną" (45 min.) prowadzenia zajęć, byłbym wdzięczny.

    2-3 lata temu znajomi na studiach prowadzili kursy komputerowe w firmie
    szkoleniowej
    w 3city i dostawali wowczas +/- 30 zl za godzine zajeciowa

    pozdr,
    max