PracaGrupypl.praca.szukana › #!!!# Wykonywanie stron WWW w technologii FLASH

  • 1. Data: 2004-12-01 19:13:15
    Temat: #!!!# Wykonywanie stron WWW w technologii FLASH
    Od: "bari" <w...@w...pl>

    Witam,

    zajmuję się projektowaniem i wykonywaniem stron WWW w technologii Flash.
    Ponadto do moich zajęć nalezy równiez tworzenie różnego rodzaju reklam (
    bannery, buttony) i prezentacji. Wszystko jest tworzone względem oczekiwań
    klienta. Jestem kreatywny, punktualny, ale przede wszystkim projekty
    wychodzące spod mojej ręki są profesjonalne. W tworzeniu wykorzystuję
    połączenia flash + php dzięki czemu mogę również wykonać aplikacje na strony
    typu forum, księga gości, ankieta, sonda itd.

    Zapraszam do odwiedzenia mojej strony domowej:
    http://www.2myexperience.prv.pl

    Kontakt:
    e-mail: e-designer[at]o2.pl
    gg: 3149651

    Pozdrawiam i zapraszam do skorzystania z mojej oferty.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl