PracaGrupypl.praca.oferowana › Wykonawcy strony WWW - Warszawa - do współpracy PILNE

  • 1. Data: 2003-02-13 15:16:19
    Temat: Wykonawcy strony WWW - Warszawa - do współpracy PILNE
    Od: "Baron Von Golebiak" <h...@2...pl>

    Kilkanaście dni temu dałem ogłoszenie o poszukiwaniu autora stron WWW.
    Zgłosiło się szereg osób, lecz teraz wiem, że ustaliłem niewłaściwe
    kryteria. Oto moim zdaniem właściwe:
    Nawiąże współpracę z projektantem - wykonawcą stron WWW (obecnie mam do
    wykonania dwa projekty - jeden mały, drugi nieco większy, z formularzami i
    sklepikiem, obydwa wymagają projektu i stałej opieki)
    O ile warunki cenowe są istotne, ważniejsze są następujące zainteresowania i
    wiedza:
    - historia a szczególnie historia wojskowości (I wojna szczególnie,
    Napoleon, Wojna 30-letnia, dopiero potem II wojna, w tej kolejnosci)
    - zainteresowanie i doświadczenie w grach planszowych (Avalon Hill, GMT,
    Clash of Arms - to łatwe do zweryfikowania, więc proszę potraktować to
    poważnie) jednak nie wliczając tytułów wydanych dotychczas w Polsce
    - zainteresowanie filmem batalistycznym (klasyką)
    - umiejętność tworzenia estetycznych, czytelnych stron WWW - BEZ ZBĘDNYCH
    FAJERWERKÓW - głownie czysty HTML plus ilustracje.
    P.S. Dodatkowym atutem byłaby umiejętność posługiwania się programami typu
    Quark Xpress oraz Corel Draw.
    Rozliczenia - faktura lub umowa o dzieło.
    Współpraca nie miałaby charakteru etatowego - obecnie, jak napisałem, dwa
    projekty, plus ew. sprawy wynikające na bieżąco w trakcie współpracy.
    proszę o odpisywanie na adres: h...@2...pl
    po ocenie ofert (jeżeli będą :)) zadzwonię pod wskazany telefon i umówimy
    się na spotkanie. Przedstawię swoje koncepcje i uzgodnimy szczegóły.
    Proszę załączać orientacyjny cennik (wszystko można oszacować, proszę się
    nie zasłaniać koncepcjami)
    --
    Pozdrawiam serdecznie
    R. G.