PracaGrupypl.praca.oferowanaWykonawca stron WWW - zdalna cały kraj - docelowo WarszawaWykonawca stron WWW - zdalna cały kraj - docelowo Warszawa
  • Data: 2003-01-27 15:58:10
    Temat: Wykonawca stron WWW - zdalna cały kraj - docelowo Warszawa
    Od: "Baron Von Golebiak" <h...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zatrudnie, najchetniej w Warszawie, do wykonania dwóch stron WWW - wykonawce
    stron WWW (to formułka dla nadgorliwych moderatorów)

    Pierwsza strona -
    temat: usługi kompleksowe (tłumaczenia techniczne, skład komputrowy i druk).
    Wielko?ć - w zasadzie można się zmie?cić na jednej stronie - zadanie czysto
    informacyjne plus kontakt.

    Druga strona:
    po?więcona działalno?ci wydawniczej, podstrony dla każdej pozycji
    - gra planszowa - jedna podstrona informacyjna plus zamówienie
    - czasopismo hobbystyczne - jak wyżej
    - wydawnictwo niskonakładowe - informacje (na razie)
    - turystyka historyczna (informacje... ten dział będzie do?ć spory - opisy
    tras) - przynajmniej 3-4 podstrony.

    Zagadnienie drugie, jako cało?ć, zapewne wymagać będzie większego wysiłku i
    będzie obszerniejsze. Ma promować grę planszow? (I wojna ?wiatowa),
    czasopismo (Gry Wojenne) oraz ksi?żki w niskich nakładach (szalki bojowe
    dywizji niemieckich okres II wojna swiatowa, autor francuski, edycje
    polskie).

    Materiały graficzne i teksty dostarczam w wersji elektronicznej.
    Dla ułatwienia decyzji - działam w Warszawie, więc łatwiej będzie się
    spotkać osobom z Warszawy - choć nie wykluczam współpracy zdalnej jestem z
    takich działań wielce zadowlony. Czasem podykonawców nigdy nie widziałem
    (mam na mysli np. tłumaczenia).
    Proszę o listy na h...@2...pl
    Proszę podawać telefony oraz szacunkowy (w przybliżeniu) koszt i czas
    realizacji. Możliwo?ć "kwitu" (faktura, umowa o dzieło) ma dla mnie istotne
    znaczenie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    R. G.