PracaGrupypl.praca.szukanaWykonam tanio minizlecenie programistyczne c++

  • 1. Data: 2004-11-17 15:52:55
    Temat: Wykonam tanio minizlecenie programistyczne c++
    Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl>

    Chciałbym wykonać minizlecenie programistyczne w c/c++
    Niestety dysponuję bardzo starym komputerem i mam
    jedynie kompilator Borland 5.5
    Wyobrażam sobie że mógłby mi to zlecić np jakiś zawalony
    pracą programista/mała firma która nie chce tracić czasu na
    duperele, zrobiłbym to tanio więc pewnie by się Wam opłaciło, po
    kilka złotych za godzinę mojej pracy, przy czym jesli bym musiał
    się czegoś douczyć to czasu na douczenie nie będę wliczał ;-) po
    prostu pisanie. Mogła by to też być jakas na poły automatyczna
    robota, której się wam nie chce wykonywać, nawet taka nie
    wymagająca kompilatora np jakas tam edycja tekstu albo coś
    takiego. Pozdrawiam.
    (kończyłem fizykę teoretyczną)