PracaGrupypl.praca.szukana================= Wu Wu Wu ========================================= Wu Wu Wu ========================
    From: soul <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ================= Wu Wu Wu ========================
    Date: Tue, 01 Mar 2005 12:40:50 +0100

    Witam.

    Zaistnienie w Internecie, może zaowocować dotarciem do nowych,
    potencjalnych klientów.

    Oferuję, między innymi, projektowanie stron www, modernizację layout'u
    istniejących stron, instalację systemów zarządzania treścią a także
    opiekę na serwisem. Z zaangażowaniem wykonam wszelkiego typu prace na
    zamówienie, zgodnie z życzeniami klienta. Wszelkie uwagi są dla mnie
    cenną informacją, dzięki której mogę lepiej poznać Państwa potrzeby i
    oczekiwania. Szczególną uwagę przywiązuję aby klient otrzymał przystępną
    cenę i wysoką jakość oferowanych usług. Nie trać więc czasu na dalsze
    poszukiwania i skorzystaj z mojej oferty już dziś.

    Proponuję wykonanie:
    Mini-www:
    Dla małych firm, chcących zaistnieć w Internecie bez dużych nakładów
    finansowych, proponuję kreację niewielkiej witryny, na której znajdą się:
    - informacja o firmie ze zdjęciami,
    - dane teleadresowe firmy ,
    - formularz kontaktowy,
    - darmową statystykę ruchu na stronie www.

    Medium-www:
    Jeżeli firma pragnie zaprezentować swoją ofertę w sposób bardziej
    szczegółowy, możliwe jest wykonanie serwisu zbudowanego z większej
    ilości dokumentów.
    - zawartość Mini-www
    - podstrony z podziałem na kategorie produktów
    - osobne strony ze szczegółowym opisem każdego produktu
    - mapa serwisu

    Maxi-www:
    Projekt Maxi-www obejmuje realizację serwisu w oparciu o dynamiczną
    zawartość, poprzez dostęp do bazy danych. Zalety takiego rozwiązania są
    następujące: - łatwość aktualizacji
    - oddzielenie treści serwisu od projektu graficznego (możliwa szybka
    aktualizacja layout'u witryny)

    Projekty indywiudualne:
    - Pozycjonowanie strony (podniesienie rankingu strony w
    najpopularniejszych wyszukiwarkach)
    - Założenie konta e-mail i WWW u dostawcy usług internetowych oraz
    zainstalowanie strony WWW na wskazanym serwerze.
    - Rejestracja domeny adresowej (np. www.nazwafirmy.pl).

    * Każdy z przedstawionych modeli może być indywidualnie dostosowany w/g
    życzeń klienta.

    Przemysław Tranda
    gg:392008
    mail:m...@m...pl