PracaGrupypl.praca.szukana › Wszechstronnie utalentowany "informatyk" poszukuje pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2002-04-18 11:15:29
    Temat: Wszechstronnie utalentowany "informatyk" poszukuje pracy w Warszawie
    Od: "Zenon K" <w...@c...pl>

    Wszechstronnie utalentowany "informatyk" poszukuje pracy w Warszawie:

    Mam 26 lat i 6 letnie doświadczenie związane z internetem oto moje główne
    zalety:

    - Umiejętność przygotowania stron www i prezentacji multimedialnych
    (od designu do wykończenia - Photoshop, Flash, Dreamwaver, Director - inne)
    - Umiejętność zarządzania dużym zespołem (2 lata prowadziłem firmę
    internetową)
    - Umiejętności związane z hardwarem i konfiguracją sieci
    intranetowych i internetowych
    - Umiejętności skutecznej sprzedaży internetowej (znam większość
    kruczków związanych z pozycjonowaniem strony w wyszukiwarkach, skuteczną i
    tanią reklamę, sprzedaż na aukcjach, przyciąganie odwiedzających w warunkach
    dużej konkurencji ze szczególnym uwzględnieniem niskiego budżetu)
    - Survival internetowy czyli jak, gdzie i co załatwić żeby było
    tanio
    - Projekty e-biznesowe w warunkach kryzysu czyli co można zrobić
    inwestując mało aby odnieść sukces.
    - Umiejętności programowania w języku PHP z uwzględnieniem baz
    danych MySQL
    - Komunikatywność
    - Umiejętność pracy w zespole
    - Umiejętność szybkiej adaptacji do warunków oraz narzędzi pracy.
    - Prawo jazdy

    Poszukuję pracy w Warszawie stałej, tymczasowej lub zdalnej.
    Proszę o kontakt e-mailowy pod adresem: r...@s...com

    Pozdrawiam
    Radek Korbecki