PracaGrupypl.praca.szukanaWspółorganizacja KLUBU MUZYCZNEGO (Wrocław, Warszawa)

  • 1. Data: 2003-02-09 15:27:40
    Temat: Współorganizacja KLUBU MUZYCZNEGO (Wrocław, Warszawa)
    Od: d...@p...onet.pl

    Podejmę współpracę w zakresie współorganizacji i prowadzenia klubu muzycznego,
    tanecznego. Jestem osobą kreatywną, mam sporo naprawdę ciekawych pomysłów i
    doskonale nawiązuję kontakt z ludźmi. Prowadzenie profesjonalnego klubu to mój
    życiowy cel i podchodzę do tego jak najbardziej poważnie.
    Jeśli moja wiadomość znajdzie zainteresowanie- proszę o kontakt na priv.
    d...@p...onet.pl
    Ewa