PracaGrupypl.praca.szukana[Wrocław][uczen LO][ulotki] Praca kolportera ulotek (pod mieszkania)

  • 1. Data: 2004-11-15 13:13:01
    Temat: [Wrocław][uczen LO][ulotki] Praca kolportera ulotek (pod mieszkania)
    Od: "Grzegorz" <p...@o...pl>

    Witam,
    poszukuje pracy weekendowej, gdyz tylko wtedy dysponuje wolnym czasem. Gotów
    jestem roznosic ulotki, najbardziej odpowiadalo by mi roznoszenie ulotek po
    klatach schodowych w dzielnicach Wrocławia: Krzyki/Fabryczna/Grabiszynek i
    ew. Oporów.
    Zapewniam z mojej strony summienność, obowiązkowość, oraz punktualność i
    terminowość jeśli będzie wymagana. Zapewniam ze roznoszone przeze mnie
    ulotki dotra do miejsca ich przeznaczenia.

    Wszelkie oferty, wollabym aby dotyczące powyższych dzielnic, proszę
    przesyłać na adres p...@o...pl.