PracaGrupypl.praca.szukana[Wrocław] szukam pracy dodatkowej (IT, DTP)

  • 1. Data: 2003-10-22 06:56:48
    Temat: [Wrocław] szukam pracy dodatkowej (IT, DTP)
    Od: "Siemion " <s...@g...pl>

    witam,

    jestem pracującym, "doświadczonym w boju informatykiem" (relacyjne bazy
    danych, IT Project Manager, od 1994 w bankowości), posiadam również bogate
    doświadczenie w DTP.

    interesuje mnie dodatkowa praca w godzinach popołudniowych i/lub nocnych
    (możliwe weekendy) na terenie Wrocławia i/lub najbliższych okolic.
    posiadam "czynne" prawo jazdy kat. AB i "mały" samochód.

    pozdrawiam Grupowiczów

  • 2. Data: 2003-10-22 08:11:51
    Temat: Re: [Wrocław] szukam pracy dodatkowej (IT, DTP)
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "Siemion " <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > posiadam również bogate
    > doświadczenie w DTP.

    Bałbym się zatrudnić Cię jako DTPowca skoro nie potrafisz rozpocząć zdania z
    wielkiej litery.

    Pozdrawiam
    Pooh

  • 3. Data: 2003-10-22 09:10:14
    Od: "Siemion " <s...@g...pl>

    Pooh <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał(a):

    > Bałbym się zatrudnić Cię jako DTPowca skoro nie potrafisz rozpocząć zdania z
    > wielkiej litery.

    całe szczęście, że to Twoje bardzo subiektywne zdanie :/ a ortografia i
    interpunkcja jest też ważna ;)))

    btw: czemu nie krytykujesz innych za brak polskich znaków diakrytycznych ?

    pozdrawiam [eot]

  • 4. Data: 2003-10-22 12:13:54
    Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl>

> [...]
    > (możliwe weekendy) na terenie Wrocławia i/lub najbliższych okolic.
    > posiadam "czynne" prawo jazdy kat. AB i "mały" samochód.

    Troll, troll! :D

  • 5. Data: 2003-10-22 14:30:14
    Temat: Odp: [Wrocław] szukam pracy dodatkowej (IT, DTP)
    Od: "głosny" <g...@w...pl>

    Użytkownik Szeptem <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bn5sao$57s$...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2003-10-22 16:42:59
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

    > jestem pracującym, "doświadczonym w boju informatykiem" ...

    Konrad ty się za robotę weź, bo cię wypierniczą z tego naszego banku!!!
    :)

    PW

    P.S. chociaż ty farciarz jesteś..