PracaGrupypl.praca.szukana[Wrocław] szukam pracy dodatkowej

  • 1. Data: 2003-10-08 07:09:01
    Temat: [Wrocław] szukam pracy dodatkowej
    Od: "Siemion" <k...@W...pl>

    witam,

    jestem pracującym, "doświadczonym w boju informatykiem" (relacyjne bazy danych,
    IT Project Manager, od 1994 w bankowości), posiadam również doświadczenie w DTP.

    interesuje mnie KAŻDA dodatkowa praca w godzinach popołudniowych i/lub nocnych
    (możliwe weekendy) na terenie Wrocławia i/lub najbliższych okolic.
    posiadam "czynne" prawo jazdy kat. AB i "mały" samochód.

    btw: jestem _BARDZO_ZDETERMINOWANY_ - może być również "COŚ" nie związanego z
    moją profesją ale przynoszące wymierne korzyści finansowe. jestem otwarty na
    wszelkie rozsądne propozycje. nie interesuje mnie szerokopojęta akwizycja...

    pozdrawiam Grupowiczów