PracaGrupypl.praca.szukanaWroclaw / szukam jakiejs pracy...Wroclaw / szukam jakiejs pracy...
  • Data: 2002-04-09 15:59:09
    Temat: Wroclaw / szukam jakiejs pracy...
    Od: "Neo[EZN]" <n...@m...tenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .. moze byc zwiazana z tworzeniem stron internetowych...

    Oto, co znam i co potrafie: Projektowanie stron www, znajomosc programow
    Adobe Photohsop, 3D Studio MAX, Front Page, Macromedia Dreamweaver,
    Macromedia Flash, znajomosc jezyka angielskiego, sprzetu komputerowego.

    Ukonczylem w zeszlym roku Technikum Elektroniczne o specjalnosci systemy
    komputerowe

    Zainteresowania:
    Wroclaw (przeszlosc, terazniejszosc, przyszlosc) , komunikacja miejska,
    fotografia (analogowa, cyfrowa)

    Praca potrzebna jest z tego wzgledu, ze mam zamiar kontunuowac studia, ale
    na interesujcym dla mnie kierunku (...na ktory zabraklo mi minimalnej
    ilosci punktow na studia dzienne dlatego 'skazany' jestem na pojscie na
    studia zaoczne, niestety troche te studia kosztuja...)

    Przykladowe strony:
    http://wroclaw.dolny.slask.pl - moja najnowsza strona
    http://main.tenet.pl/~neo/czarna/index.htm - strona, ktora czeka na
    skonczenie

    A to jest moja pierwsza strona z 2000 roku -
    http://main.tenet.pl/~neo/EZN/index.html

    (komputer mam w domu ze stalym dostepem do internetu)

    Pozdrawiam
    Neo[EZN]