PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław szukam Stażu bądz pracy Java C++Wrocław szukam Stażu bądz pracy Java C++
  • Data: 2007-08-23 22:48:51
    Temat: Wrocław szukam Stażu bądz pracy Java C++
    Od: "koder" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem po studiach, i szukam bezpłatnego, bądź płatnego stażu lub pracy
    najlepiej jako programista C++ lub Java lub ostateczne w innych branżach IT.

    Nie mam jeszcze doświadczenia zawodowego i obecnie dopiero uczę się
    technologii Java, przechodzę na Javę z C++.. i już jakąś wiedzę dot. Javy
    mam opanowaną, szukam firmy pod której opieką mógłbym szlifować swoje
    umiejętności w tym zakresie nabierając doświadczenia zawodowego oraz będąc
    przydatnym firmie przy realizowanych projektach. Szybko się uczę i chętnie
    biorę udział w szkoleniach
    Posiadam jeszcze wiele innych umiejętności z branży IT..

    Zainteresowanych proszę o kontakt na email p...@o...pl

    pozdrawiam