PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław/soby do poprowadzenia sylwestra

  • 1. Data: 2002-12-23 13:19:52
    Temat: Wrocław/soby do poprowadzenia sylwestra
    Od: "s" <k...@w...pl>

    Piszę w imieniu swojego wuja, który szuka osoby do poprowadzenia sylwestra
    Warunki
    posiadanie własnych płyt (klimaty discopolo, krawczyk itp.( nie znam się na
    tym), generalne muzyka do tańczenia, nic w stylu techno, czy muzyki przy
    której można ogłuchnąc lub oślepnąć do tego ewentualne muzyka jaka kiedyś
    była w Szalonym koniu)
    umiejętność posługiwania się sprzętem - jakim nie wiem wszystkie szczegóły
    telefonicznie

    imprezka na około 70 osób we wrocławiu (peryferie), zabawa ma charakter
    osiedlowy

    organizatorzy proponują

    200 zł
    szmapan
    żarełko
    zabawę
    można zabrać osobę towarzyszącą plus jeszcze jedną parę (wszystko oczywiście
    gratis)

    liczę na studentów lub tych którzy przespali tegorocznego sylwka

    PILNE
    tylko telefon 071 349 26 79 prosić Bogdana
    lub ew. do mnie jak by ich nie było 601 73 29 13