PracaGrupypl.praca.szukana › Wroclaw - serwisant kserokopiarek

  • 1. Data: 2002-05-19 11:27:49
    Temat: Wroclaw - serwisant kserokopiarek
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Szukam pracy we Wrocławiu na stanowisku serwisanta kserokopiarek Toshiba
    i/lub Xerox.

    Od 1996 roku zajmuję się serwisowaniem kserokopiarek. W 1997 roku ukończyłem
    autoryzowane przez Xerox kursy naprawy sprzętu kopiującego formatu "A0" i małego
    nakładu. Przez ostatnie dwa lata serwisuję kserokopiarki Toshiba.
    Łatwo nawiązuję kontakt z klientami, potrafię czytać dokumentację w języku
    angielskim, jestem dokładny i odpowiedzialny.
    Mam nadzieję, że będę miał przyjemność szerszego zaprezentowania swojej
    osoby podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej.

    Z poważaniem,
    Jan Unimor.
    Wrocław
    tel. 0601/885-027