PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław-rosyjski,Rosja,Ukraina

  • 1. Data: 2004-08-15 13:38:42
    Temat: Wrocław-rosyjski,Rosja,Ukraina
    Od: "Wojciech Poros" <w...@p...onet.pl>

    Własnie skończyłem studia (jestem rusycystą z niezłym angielskim i ukraińskim)
    i okazuje się, że podobno cała moja nauka i wszystko to, co robiłem do tej
    pory (a robiłem niemało), sa niewiele warte. Chętnie nauczę się czegoś więcej
    (może z wyjątkiem fizyki), ale pod jednym warunkiem: praca musi być związane z
    Rosją, Ukrainą lub po prostu z językiem rosyjskim. Wtedy jestem naprawdę
    świetnym pracownikiem, mam znakomitą motywację i pomysły. Jestem pod mailami:
    w...@p...onet.pl lub w...@m...ru oraz pod telefonem: 694 435
    342. Zainteresowanym wyślę CV (całkiem bogate jak na absolwenta filologii).
    Wojciech Poros