PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław, programista od grafiki, zlecenie

  • 1. Data: 2005-06-24 19:25:56
    Temat: Wrocław, programista od grafiki, zlecenie
    Od: "Helmut" <h...@p...onet.pl>

    Zlecenie do wykonania:

    - Aplikacja rozpoznajaca wzorzec graficzny

    Opis problemu:

    Poszukuje osoby ktora w niezadlugim czasie (1-2 miesiace) jest w stanie
    napisac aplikacje analizujaca zrzut z ekranu TV wielkosci powiedzmy 300x200
    pod katem wystapienia okreslonego wzorca graficznego.
    Np. jest mecz pilki noznej i na bandzie wystepuje marka LECH. Robimy z tego
    LECHA sampla i nastepnie dla kolejnych np. 100 zrzutow sprawdzamy czy taki
    wzorzec wystapil.
    Jest wazne, zeby byla mozliwosc okreslenia tolerancji - wiadomo bowiem, ze
    rzeczony LECH raz bedzie maly a raz duzy, raz pod jednym katem, raz pod
    innym. Potrzebny wiec bylby odpowiedni algorytm, ktory z tymi problemami w
    zadowalajacym stopniu by sobie poradzil. W wyniku chce miec liczbe wystapień
    danego wzorca (w zaleznosci od ustawionej tolerancji) oraz informacje
    charakteryzujaca klatke - tak, aby mozna bylo latwo odszukac dane
    wystapienie.

    Propozycja z samplem jest moja - wydaje mi sie, ze tak to trzebaby zrobic -
    ale moze sa dzis zupelnie nowe, lepsze pomysly, o ktorych moge nie wiedziec.

    Wynagrodzenie:

    Co do wynagrodzenia: oczekuje na propozycje. Licze na zdrowy rozsadek ale
    nie okreslam gornej granicy. Jesli program bedzie dobry, jestem sklonny do
    negocjowania.
    Gdyby ta wspolpraca okazala sie owocna istnieje mozliwosc dalszych zleceń.

    Kontakt:

    Kontakt - na razie wylacznie mailem na h...@p...onet.pl

    W ewentualnych odpowiedziach prosze okreslic jak zamierza Pan/Pani podejsc
    do problemu (jak bedzie dzialal program) , okreslic przyblizony czas
    wykonania jakiegos prototypu oraz propozycje wynagrodzenia. Z wybranymi
    osobami pozwole sobie sie skontaktowac i ewentualnie umowic na spotkanie w
    celu okreslenia szczegolow.

    Preferowany Wroclaw ale nie jest to wymagane. Chodzi o to ze oczywiscie
    latwiej mi sie spotkac z kims kto mieszka blisko - ale poczta elektroniczna
    tez jest ok.

    Pozdrawiam

    Helmut Kapusta